Intuitiivne seljamassaaž 

(kestvus kuni 60 min)

Enne massaaži täidetakse ankeet kinnitamaks kliendi tervislikku seisundit.

Põhineb klassikalisel ravimassaaži võtetel, kus tavaliselt töödeldakse läbi selja, turja, õlgade, kaela ja pea piirkond, et lõõgastada lihaspingeid, parandada verevarustust ja taastada keskendumisvõimet. Kuna lähenen igale kliendile intuitiivselt, siis töötlen läbi piirkonnad, mida hetkel kehal vaja.

Teostatakse massaažilaual, kliendil ülakeha paljas.

NÄIDUSTUSED:

  • väsimus vaimsest tööst

  • halb rüht, väsinud kehahoid

  • enesetunde langus

  • pingepeavalu

  • lihaspinge ja lihaste valulikkus liigesliikuvuse vähenemine

  • verevarustushäired

  • kergelt ärrituv närvisüsteem, vaimne tasakaalutus

  • aeglane vere- või lümfiringlus

  •  immuunsüsteemi nõrkus

  • lihas- ja närvivalud

  •  keskendumisvõime langus, unehäired, silmade väsimine

VASTUNÄIDUSTUSED:

  • äge südamepuudulikkus (reuma, infarkt, südamelihase põletik, arütmia jt)

  • ülikõrge, väga madal või kõikuv vererõhk

  • kasvajad või kasvajakahtlus

  • kilpnäärmehaigused

  • äge neeru- või maksapuudulikkus

  • suured sünnimärgid ja verevalumid töödeldavas piirkonnas

  • nahahaigused masseeritavas piirkonnas

  • ägedad põletikud

  • trauma või operatsiooni järgne seisund

  • palavik

  • alkohoolne- või narkootiline joove 

  • osteoporoos

  • tromboolia oht (gangreen, infarkt)

  • rasedus

  • ärrituvus

Massaažis on põhiliseks puudutus. Puudutus on füüsiline reaktsioon, mis paneb liikuma ajulained ja algatab mõtteprotsessid, mis stimuleerivad vaimu, ühendades seeläbi Sinu keha ja vaimu!

Miks just seljamassaaži?

Seljas on palju lihaseid, kuhu kogunevad kõige negatiivsemad ja ebameeldivamad emotsioonid; ammu möödunud reetmistest praeguse kurbuse ja leinani. Seljas on hulgaliselt pindmisi ja süvalihaseid ning end massiivsete lihaste all varjavad emotsioonid võivad tekitada suuri pingeid ja jäikust, kui neid vabaks ei lasta.

Selg on meie tugistruktuur. Lülisammas ja seljalihased toetavad meid igas eluaspektis, mistõttu tuleb selja tervise eest hästi hoolitseda ning vabastada selle füüsilisest ja emotsionaalsest pingest.

Kõige sagedamini tekitavad järgmised lihased probleeme: trapetslihas, abaluudega seotud lihased, paraspiraalsed lihased ja alaselja lihased.

Trapetslihasesse talletuvad stress ja pinged. See lihas tekitab valu kahel põhjusel: siis, kui me ei istu alati piisavalt sirgelt (lihas hakkab ajapikku krampi tõmbuma) ning emotsionaalselt - meie oskamatus tõhusalt stressi maandada ja lõõgastuda. Kuhjunud pinged võivad trapetslihase tugevasti valutama panna.

Kui ütleme, et kogu maailma raskus on meie õlgadel, mõtleme sageli tegelikult trapetslihasele. Me tunneme, et meil on liiga palju kohustusi. Inimesed ajavad tihti selle piirkonna tahtmatult stressi.

Võimalik, et probleem on füüsiline ja põhjustatud sellest, et sa kannad rasket kotti kogu aeg ainult ühel õlal, kuid siiski tuleks analüüsida oma käitumismustreid ja tunnistada, et mõned neist teevad Sulle halba.

Kui inimesed kaebavad õlavalu, osutavad nad sageli trapetslihasele, mitte deltalihasele, või viitavad pingele kaelas ja õlgades. Tegelikult on tegu trapetslihase ülaosaga, mida sageli ekslikult õlgadeks peetakse.

Trapetslihas tõstab õlavöödet ülespoole ja tõmbab allapoole. Aktiveeritud lihas tõmbub pingule ja tõstab õlgu ülespoole. Kui lihas on puhkeolekus, peaksid õlad olema lõdvestunud ja alla lastud.

Arvuti taga töötades peaksid su õlad olema tagasi tõmmatud, mitte ette vajunud. Lõua ja õlgade vahel peaks olema rohkem ruumi.

(Emily A. Francis "Keha tervendab end ise")

Intuitiivne tähendab seda, et Sinu keha juhendab mind kogu massaaži vältel.

Olenevalt kliendist, võib jõuda selle ajaga masseerida ka kaela ja pead... mõni kord keha soovib, et mõjutaksin punkte tuharatel, jalataldadel... Iga seanss on erinev!

© 2021 by Looduslik Hellitus UÜ